W jakich godzinach mogę korzystać z usług sklepu naturopathica.pl?
Zakupy w naszym sklepie możesz zrobić przez całą dobę. Obsługa sklepu jest do Twojej dyspozycji od godziny 8 do 16.
Ile wynosi czas oczekiwania na realizację zamówienia?
Czas oczekiwania na zamówienie składa się z czasu realizacji zamówienia w sklepie (1-3 dni robocze) oraz czasu dostawy (1-3 dni robocze, zależnie od wybranej formy dostawy). Realizacja zamówień złożonych po godzinach pracy sklepu lub w dni wolne od pracy rozpoczyna się następnego dnia roboczego.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście, jeżeli nie otrzymałem informacji mailem ani SMS-em?
O możliwości odbioru zamówienia informujemy za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) oraz SMS-em. Jeżeli nie dostałeś takiej wiadomości, prawdopodobnie wciąż kompletujemy Twoje zamówienie. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny: 537768658.
Czy zamówienie może odebrać inna osoba, np. ktoś z rodziny lub znajomy?
Oczywiście. Osoba odbierająca zamówienie musi podać dane osoby składającej zamówienie oraz numer zamówienia.
Jaki dowód zakupu mogę otrzymać?
Podczas składania zamówienia możliwe jest zaznaczenie opcji Chcę otrzymać fakturę VAT. Poprosimy Cię wówczas o podanie niezbędnych danych. W innym wypadku wystawiony zostanie dokument sprzedaży. W obu przypadkach dokument wyślemy Ci w formie elektronicznej na podany w zamówieniu adres mailowy..
Jak mogę dokonać reklamacji złożonego zamówienia?
Prosimy o przesyłanie reklamacji drogą mailową na adres kontakt@naturopathica.pl. W tytule wiadomości należy wpisać: Numer zamówienia - reklamacja. W treści wiadomości z kolei prosimy o opisanie szczegółów reklamacji.
Jak długo trwa rozpatrywanie reklamacji?
Większość zgłoszonych reklamacji jest rozpatrywana w ciągu kilku dni roboczych. Zdarza się, że trwa to dłużej, gdy sytuacja wymaga dodatkowych ustaleń z firmą kurierską lub producentem. O wszystkich postępach będziesz informowany na bieżąco.
Co mam zrobić, jeżeli paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?
W takiej sytuacji należy sprawdzić zawartość paczki i spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Po sporządzeniu protokołu reklamacyjnego zgłoś ten fakt drogą mailową na kontakt@naturopathica.pl lub telefonicznie: 506893010.
Czy mogę anulować złożone zamówienie?
Jeśli Twoja paczka nie została jeszcze wysłana, jest możliwość anulowania zamówienia. Należy w tym celu skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta drogą mailową: kontakt@naturopathica.pl lub telefonicznie: 506893010. Jeśli otrzymałeś już produkty, ale chcesz z nich zrezygnować, masz prawo do odstąpienia od umowy, więcej szczegółów tu: LINK DO ZWROTÓW
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.